dimarts, 10 de gener de 2012

Magda Lorente - La gestió dels documents electrònics a les organitzacions en la fase activa


Avui a classe d’Administració d’Organitzacions i Empreses hem gaudit de la presentació de Magda Lorente sobre “La gestió dels documents electrònics a les organitzacions en la fase activa”. La Magda ens ha aportat una visió molt pràctica gràcies a la seva àmplia experiència en implantació de polítiques de gestió documental en projectes d’administració electrònica.

Esperem que us hagi agradat, i que hagi aclarit molts dels conceptes que vam veure a sessions anteriors sobre la gestió documental.

Els primers 20 minuts els ha dedicat a explicar la motivació i els problemes d’implantar una gestió documental tant a les empreses com a l’administració pública. Recordeu que necessitareu aquesta informació per fer la segona part de l’activitat 7 de l’assignatura.

La setmana vinent penjarem en el bloc la presentació utilitzada per la Magda. Mentrestant, aquí teniu enllaços a conceptes que la Magda ha fet referència durant la seva intervenció:


Gràcies a tots per les vostres preguntes i per l’interès mostrat durant tota la sessió!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada