Avui a classe d’Administració d’Organitzacions i Empreses hem gaudit de la presentació de Magda Lorente sobre “La gestió dels documents electrònics a les organitzacions en la fase activa”. La Magda ens ha aportat una visió molt pràctica gràcies a la seva àmplia experiència en implantació de polítiques de gestió documental en projectes d’administració electrònica.
Esperem que us hagi agradat, i que hagi aclarit molts dels conceptes que vam veure a sessions anteriors sobre la gestió documental.
Els primers 20 minuts els ha dedicat a explicar la motivació i els problemes d’implantar una gestió documental tant a les empreses com a l’administració pública. Recordeu que necessitareu aquesta informació per fer la segona part de l’activitat 7 de l’assignatura.
La setmana vinent penjarem en el bloc la presentació utilitzada per la Magda. Mentrestant, aquí teniu enllaços a conceptes que la Magda ha fet referència durant la seva intervenció:
- Llei 11/2007 d’Accés Electrònic dels Ciutadans als Serveis Públics
- Esquema Nacional de Seguretat
- Esquema Nacional d’Interoperabilitat
- Portal d'Administració Electrònica, on trobar la versió digital de les guies d'aplicació de la Norma Tècnica d'Interoperabilitat que hem vist a classe en paper
- Codi Segur de Verificació i on trobar-lo en els documents de l'Agència Tributària
- Consorci d'Adminitració Oberta de Catalunya (AOC)
- Via Oberta
- Projecte e-dibam
Gràcies a tots per les vostres preguntes i per l’interès mostrat durant tota la sessió!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada