dimarts, 22 de novembre del 2011

CRM - La gestió de les relacions amb els clients

Avui a l'assignatura d'Administració d'Organitzacions i Empreses hem parlat de CRMs: Customer Relationship Management. L'hem definit com "un conjunt de processos comercials i aplicacions que ajuden a gestionar tota la informació, activitats, converses i interaccions amb els clients amb l’objectiu d’entendre millor les necessitats de cada client, oferir el missatge o la resposta correcte, i prendre millors decisions comercials".

Hem parlat del "poc nivell de personalització" del Ford T, o de la personalització espectacular al que podem arribar amb unes sabatilles NIKEiD, o amb un ordinador Dell. Hem parlat de les targetes de fidelització i el seu origen, hem posat uns quants exemples amb Telefónica, El Corte Inglés, ...

El dijous continuarem amb els CRMs i farem un exercici. Us podeu descarrregar la presentació que hem utilitzat a classe.

NOTA: Aquesta entrada correspon a l'assignatura "Administració d'Organitzacions i Empreses". Les distingirem respecte les entrades de l'assignatura "Tecnologies de la Informació" pel "Tag" que tindrà cada una d'elles: Utilitzarem els tags "AdOE" i "TIC" respectivament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada